Profesje

Nendohtar

tekst archiwalny - 6 listopada 2007
Nazwa "nendohtar" znaczy tyle, co "morski wojownik". Stanowią oni elitę marynarzy wśród Morskich Elfów z Marienburga. Tylko najlepsi z żeglarzy służących na elfich okrętach otrzymują szansę szkolenia do tej profesji. Nauka jest długa, wyczerpująca i żmudna, jednak przynosi wielkie korzyści.

Elf wyszkolony jako nendohtar potrafi wyćwiczyć i pokierować (głownie za pomocą stosownych gestów) poczynaniami większości waleni – od orek po niemal wszystkie odmiany delfinów. Zwierzęta te wykorzystywane są przez elfy do przenoszenia wiadomości, rozpoznawania ukształtowania morskiego dna, jako zwiadowcy na nieprzyjaznych wodach, strażnicy pilnujący bezpieczeństwa statków nocą, czy wreszcie w bezpośrednich starciach na morzu – w tym przypadku szczególnie przydatne okazują się ogromne orki.

Elf wybrany do tej profesji może być pewien, że otwierają się przed nim drzwi do świetlanej przyszłości – ma duże szanse nawet na dowództwo okrętu, nie mówiąc już o powszechnym szacunku w elfiej społeczności. Z drugiej strony czeka go wiele pracy, wyrzeczeń i niebezpieczeństw zarówno w czasie nauki, jak i po jej ukończeniu.


Tylko Morskie Elfy mogą wykonywać tą profesję.


I edycja
Profesja zaawansowana (ranger)

Umiejętności:
Opieka nad zwierzętami
Pływanie
Tresura – delfin lub orka
Wyczucie kierunku
Żeglowanie

Ekwipunek:
Orka lub K3 delfiny (zależnie od podtypu umiejętności „Tresura”)
Pałasz
Skórzana kurtka

Profesje wejściowe:
Żeglarz, Żołnierz okrętowy

Profesje wyjściowe:
Kapitan, Odkrywca



II edycja
Profesja zaawansowana

Umiejętności: opieka nad zwierzętami, pływanie, tresura, wiedza (dowolne dwie), znajomość języka (dowolny), żeglarstwo

Zdolności: obieżyświat, odporność na choroby

Wyposażenie: pałasz, lekki pancerz (skórzana kurtka), orka lub K3 delfiny

Profesje wstępne: żeglarz, żołnierz okrętowy, bosman

Profesje wyjściowe: nawigator, kapitan, odkrywca
KOMENTARZE (0) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 21 paź 2017, 12:56 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka