Potwory

Robak pustynny

Robaki te żyją na pustyniach, głównie w Arabii. Większość czasu spędzają zagrzebane w piasku lub ukryte w szczelinach skalnych. Niekiedy zdarza się, że w poszukiwaniu cienia lub wody wpełzają do juków i toreb podróżnych przemierzających pustynię.

Ich ciała pokryte są śliskim, silnie trującym śluzem. Dotknięcie pustynnego robaka grozi śmiercią, zwłaszcza jeśli na skórze ofiary były zadrapania lub rany, które mogłyby ułatwić jadowi przedostanie się do krwi ofiary.

Budowa ciała: Pustynny robak osiąga 20 centymetrów długości. Jest zwykle barwy zielonej, z jaskrawymi żółtymi i czerwonymi pasami. Poza tym wyglądem przypomina zwykłą dżdżownicę, choć ma twardsze ciało niż ona.

Zasady specjalne: Osoba, która dotknęła pustynnego robaka, winna wykonać rzut K100 w związku z możliwością zatrucia.

    01-25 Nic się nie stało.
    26-50 Wystąpiło bolesne podrażnienie miejsca, w którym śluz robaka dotknął skóry. Powoduje to ujemny modyfikator do odpowiedniej cechy (np. przy podrażnieniu dłoni –10 do WW i Zr). Podrażnienie ustąpi po K10 godzinach.
    51-70 Wystąpiła opuchlizna, uniemożliwiająca jakiekolwiek wykorzystywanie części ciała, którą dotknięto robaka (np. jeśli ofiara dotknęła robaka prawą dłonią, nie może teraz nic w niej utrzymać). Opuchlizna ustąpi po K10 godzinach, ustępując miejsca podrażnieniu.
    71-80 Ofiara jest otumaniona. Efekt i czas otumanienia jak w podręczniku podstawowym. Po ustąpieniu otumanienia ujawni się podrażnienie.
    81-90 Doszło do paraliżu części ciała, którą ofiara dotknęła robaka. Paraliż ustąpi po K6 godzinach, ustępując miejsca podrażnieniu.
    90-95 Ofiara traci przytomność. Efekty i czas omdlenia jak w podręczniku podstawowym. Po przebudzeniu oprócz otumanienia następuje też z prawdopodobieństwem 50% paraliż części ciała, która zetknęła się ze śluzem robaka.
    96-100 Ofiara umiera.

Uwaga! W razie wystąpienia paraliżu mięśni oddechowych (jeśli robak dotknął klatki piersiowej ofiary) w przypadku nieudzielenia pomocy ofierze umrze ona po K4 godzinach.

Charakterystyka w I edycji:

Obrazek



Charakter: neutralny

Cechy psychologiczne: Robaki są całkowicie bezmózgie i w związku z tym nie wykonują żadnych testów psychologicznych.

Charakterystyka w II edycji:

Obrazek



Umiejętności: brak
Zdolności: brak, ale jako istoty całkowicie bezmózgie nie wykonują testów psychologicznych

Obrazek

KOMENTARZE (3) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Logan 26 wrz 2006, 20:56
Naprawdę fajny robal :) Dobry pomysł, za to Joku jakby coraz lepszy ;)
Kristof Dernhest Eidenfel 26 wrz 2006, 08:34
Jest to bardzo fajne cholerstwo :) Rysunek też mi się podoba. Gratuluję pomysłu.
Jok 26 wrz 2006, 07:44
Pomysl i jednoczesnie jego grywalnosc jest naprawde swietna :D
  • Ostatnie artykuły

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 27 cze 2017, 18:14 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka